19 april 2008

Välkommen till den kommunistiska bloggen Offentliga affärer

Om jag har förstått saken rätt så har den här bloggen minst en colombiansk läsare som är intresserad av stridsflygplan och det colombianska flygvapnet, som anser att jag och den här bloggen är kommunistisk, eftersom jag i den här analysen enligt min colombianska läsare framför ett kommunistiskt önskemål om att Chavez ska starta krig med, och därefter invadera, Colombia.

Mycket får man i min själ höra. Men det här är faktiskt första gången sedan jag började arbeta med, för att senare skriva om, politik, som jag har blivit kallad kommunist.


Ps. Läs även vad DN skriver om Colombias eventuella köp av Jas 39 Gripen och det flygburna radar- och stridsledningssystemet Erieye. Ds.


Andra skriver intressant om , , .

Inga kommentarer: