25 april 2008

Lika som bär - Girl Power


Anna König Jerlmyr.

Alltså, ibland förstår jag inte riktigt själv hur mina associationsbanor löper. Kanske beror det på att jag som pr-journalist, politikreporter och USA-freak håller alltför många bollar i luften samtidigt, inom dessa nischer?

I vilket fall som helst vill jag så här på fredagen göra följande variant på lika som bär, och i samband med den poängtera att vi aldrig kan få för många hårtslående brudar på framträdande positioner inom media, pr och politik. Aldrig någonsin!


Ann Coulter.

Den konservativa Coulter stödjer som bekant, till mångas ohöljda förvåning, Hillary Clinton i presidentvalet. Undrar vem Anna håller tummarna för egentligen, innerst inne? Jag måste ta reda på det någon gång. Om inte annat lär det väl finnas tillfälle att diskutera det med Anna på Timbro på kvällen den 14 maj, för jag tar för givet att hon dyker upp för att lyssna då.


Andra skriver intressant om , , , .

Inga kommentarer: