11 juni 2008

Anti-krists svenska anhängare attackerar Obama

Jag vill i preventivt syfte varna läsare av den här bloggen för de villfarelser och osunda och osanna läror som sprids i delar av den svenska bloggosfären.

Som regelbundna läsare av den här bloggen säkert vet, så har jag vid flera tillfällen pekat på en rad märkliga sammanträffanden, järtecken och andra fenom som pekar på att Barack Obama kanske är ämnad för betydligt större uppgifter än att enbart vara en senator och demokratisk presidentkandidat i USA.

Nu säger inte jag att Obama är the second coming of Christ, men det är omöjligt att vid en rent objektiv betraktelse av den här svenska mannen och välkända Obamamotståndarens blogg, inte slås av det faktum att en ledande bloggande högersympatisör och öppen hårdrockare driver en systematisk smutskastningskampanj mot Obama, på samma sätt som han tidigare systematiskt smutskastat såväl rekorderliga svenska högt uppsatta statstjänstemän, som andra försvarare av det goda svenska kulturarvet.

Han är alltså anhängare av den så kallade hårda rocken, en rörelse som är känd för att ha producerat sådana så kallade kulturyttringar som musikgruppen W.A.S.P (som skall uttydas We Are Satans People) och musikstycken som 666, the number of the beast.

Men inte nog med detta. Han predikar även andra kulturella avarters evangelium.

Är det någon som är förvånad över att en man som öppet sprider (det här exemplet är direkt skrämmande!) läror knutna till anti-krist och illdjurets nummer och som också är anhängare av den kallhamrade egoismens politiska läror, samtidigt är hårdnackad Obamamotståndare?

Som sagt var, jag säger inte att Obama är the second coming of Christ, men järtecknen hopar sig allt mer. Ett efter ett kan vi pricka av dem. Säg inte att jag inte har varnat er, kära läsare!


Andra skriver intressant om , , .

2 kommentarer:

Johan Ingerö sa...

Jag nedkallar de trippla sexornas förbannelse över dig...

Andreas sa...

Varför är jag inte förvånad?